ייחודי למרכז רפואי קפלן: לידת אולטרה צ'ק

אנחנו, במועדון היולדות MommyK, מבינות עד כמה תשעת החודשים שלפנייך יכולים להיות מבלבלים, מלחיצים ומלאי ציפייה. בחדר הלידה שלנו תפגשי צוות מקצועי ומנוסה אשר יבדוק את התקדמות הלידה שלך באמצעות בדיקה אולטרסאונד ייחודית – האולטרה צ'ק – בדיקה חיצונית לא פולשנית אשר תחסוך ממך כאב אי נוחות וסכנת זיהומים.

איתך בכל שלב: ללדת אחרת – לידת 'אולטרה צ'ק'

כל מי שעברה לידה מכירה את הרגע הזה בו המיילדת או הרופא בודק את פתיחת צוואר הרחם.
זו לא בדיקה מאוד נעימה, לחלק מהנשים זה כואב מאוד, במיוחד אם במהלך הבדיקה תוקף אותך ציר.

אנחנו שמחים לספר שהכנסנו לשימוש שגרתי בחדרי הלידה בדיקת אולטרה סאונד חדשנית – האולטרה צ'ק שלנו – שמפחיתה באופן משמעותי את הצורך בבדיקה ידנית והתערבות חיצונית במהלך הלידה.

אולטרה צ'ק הינה בדיקת אולטרסאונד חיצונית, המכוונת אל צוואר הרחם שלך ומאפשרת ניטור ומעקב אחרי התקדמות העובר בזמן הלידה בצורה מדויקת, מיטבית ובטוחה. הבדיקה, אשר מתבצעת לפני ולאורך הלידה, מאפשרת לצוות מבט מבחוץ על מעבר העובר בתעלת הלידה, כך שמלבד הפחתה של בדיקה ידנית, הבדיקה מאפשרת לך שליטה גדולה יותר בתהליך הלידה, תוך צפייה בהתקדמות העובר ובאפקטיביות הלחיצות שלך. המיילדת שלנו תהיה לצידך לאורך הבדיקה ותלווה אותך לאורך כל שלב ותפיג את החששות שלך.

המיילדות שלנו מחכות לך - לידה עם מינימום סיכונים

נשים רבות מגיעות ללידה בפתיחה מלאה, אך הלידה אינה מתקדמת, ועולה צורך לקבל החלטה- איך ממשיכים מכאן? לעיתים נדרשת התערבות מכשירנית ובמקרים אחרים גם ניתוח קיסרי. מחקרים הראו שבשלב זה של הלידה, בדיקה ידנית היא פחות מדויקת, גם כשמדובר במיילדות ורופאים מיומנים.

בעזרת האולטרה צ'ק אנו יכולים לבצע מדידות שיאפשרו להעריך את הסיכונים להצלחת לידה מכשירנית, ובכך ניתן לחסוך ניתוחים מיותרים.

"נכחתי באלפי לידות – אין ספק שלידה באמצעות אולטרה צ'ק חוסכת המון כאב ואי נעימות ובעיקר מעצימה ומחזקת את היולדת במהלך הלידה".

אולטרה צ'ק - בטוחה מחקרית

אולטרה צ'ק עוזרת להימנע מלידות מכשירניות ועל פי מחקרים שונים מורידה את הסיכוי לזיהום במהלך הלידה מ11.9% ל2.6%, כך עולה ממחקר בו השתתפו 180 יולדות בלידה ראשונה.

במחקר נמצא שהשימוש באולטרסאונד במהלך הלידה הפחית באופן מובהק את כמות הבדיקות הווגינליות וחשוב מכך, בקבוצת האולטרסאונד שיעור הזיהום בלידה היה משמעותית נמוך יותר מהקבוצה של הבדיקות הווגינליות. השימוש באולטרסאונד לא השפיע על משך הלידה ואופן הלידה.

MOMMYK - אנחנו פה בשבילך!

מועדון MommyK, הינו מועדון ייחודי, הן בגישתו והן בהיצע סל השירותים שלו. אנו נעטוף ונלווה אותך בביטחון מלא במהלך כל חודשי ההיריון ועד הלידה עצמה – עם MommyK נעבור יחדיו את התהליך בביטחון מירבי תוך שמירה עלייך ועל עוברך.

הצטרפי למועדון היולדות – MOMMYK עוד היום!

מידע נוסף על השירותים שלנו...

צרי איתנו קשר

מלאי את הפרטים ונחזור בהקדם

× כתבי לנו בWhatsApp